Universitas Fidelissima Kft. honlapja

Kollégiumi bizottság

Tisztelt Hallgatók!

Tájékoztatom Önöket, hogy ebben az évben augusztus 24. és 28. között kerül megrendezésre a balek hét, augusztus 25. és 28. között pedig a gólya tábor, így a – kollégiumok részleges foglaltsága miatt – az alábbiak szerint tudjuk biztosítani a kollégiumi beköltözést. (A BAK kollégiumban jelenleg elhelyezett hallgatók számára külön értesítőt küldünk az átköltözéssel kapcsolatban). Azok a hallgatók, akiknek a regisztrációs időpontok előtt lesz szükségük elhelyezésre, a koli@sopron.nyme.hu e-mailcímen jelezzék azt előre. Őket ideiglenesen tudjuk elhelyezni majd, és a beköltözési időpontok valamelyikén tudnak ők is regisztrálni.

A kollégiumi beköltözés időpontjai:

Azoknak az elsősöknek, akik a bALEK hétről nem szeretnének hazautazni a beköltözés előtt, 2015. augusztus 28. péntek, 13-16 óra között lehetősége lesz elfoglalni végleges kollégiumi férőhelyét. Aki ezzel a lehetőséggel élni szeretne, kérjük, előre jelezze ezt a koli@sopron.nyme.hu e-mail címen!
A többi hallgatónak:
2015. augusztus 30. vasárnap, 10-18 óra között, ill.
2015. augusztus 31. hétfő, 9-15 óra között lesz lehetősége a beköltözésre.

Azok a hallgatók, akik nem a megadott beköltözési időpontokban érkeznek, regisztrációra nem lesz lehetőségük. Számukra, amíg nem regisztrálnak a Gondnokságon, ideiglenesen a szabad férőhelyek függvényében tudunk elhelyezést biztosítani a Házirendben megadott befogadási díj ellenében (1200Ft/fő/éj).

Beköltözéskor a regisztráció helyszínei:
Vasárnapi beköltözéskor
ÚK-RK (Ady E. út 5.) épületbe költözők esetén: RK recepció.
LUK-VUK (Baross út 4-6.) épületbe költözők esetén: VUK recepció és aula.
BAK (Ferenczy János u. 5.) épületbe költözők esetén: BPK porta.

A pénteki és hétfői beköltözéskor a regisztráció az RK épületében található Kollégiumi Gondnokság! A regisztráció után, a szerződéssel lehet beköltözni a választott férőhelyre.
A regisztrációhoz diákigazolványt (vagy személyi igazolványt) mindenki hozzon magával!

A kollégiumi beköltözés elengedhetetlen feltételei:
A Bentlakási Szerződés aláírása, továbbá hogy a leendő bérlőnek a Kollégiummal szemben ne legyen fennálló tartozása (amennyiben az előző tanévben kollégista volt, vagy a nyár folyamán kollégiumban lakott), illetve ha elsős hallgató esetén a kauciós díjat / felsőbb éves hallgató esetén a kauciót és a szeptember havi kollégiumi díjat legkésőbb a beköltözésig befizette. A kaució összege egyhavi kollégiumi térítési díjjal egyenértékű. A kaució és a szeptember havi kollégiumi díj a szobalistára jelentkezés után, augusztus 27-én kerül majd kiírásra a KAR rendszerben, ezután tudják csak befizetni.
A kaució és a kollégiumi díj fizetése internet alapon, a „kar.nyme.hu” honlapon, a K&H Banki felületén, virtuális POS terminál segítségével történik, amit készpénzfizetéssel nem lehet helyettesíteni. A fizetéshez elektronikus utalásra alkalmas bankkártyával kell rendelkezni. Erre a dombornyomott VISA és Master Card kártya alkalmas. Az utalások biztonságát a bank biztosítja. A rendszer nem vizsgálja, hogy kinek a kártyájáról történik az utalás, így a fizetés történhet testvér, szülő vagy barát bankkártyájáról is. Új bankkártya esetén szükség van a kártya aktiválására, amit automatába helyezéssel, vagy a kártyát kiállító bank internetes felületén lehet elvégezni.
A kollégiumi díj fizetésének pontos menete az uf.nyme.hu/kollegium oldalon, a letöltések menüpontban olvasható: „Fizetés a kar.nyme.hu rendszeren keresztül”
A kollégiumi díjak befizetésének általános határideje, a tárgyhót megelőző hó 20-a.

A beléptető rendszer használatának feltétele, hogy a lent megadott e-mail címre küldjenek egy digitális igazolvány képet és az alapadataikat (név, kar, szak, épület, szobaszám), 2015. augusztus 31. 24:00 óráig. DIGITÁLIS FORMÁBAN: jpg, Max. 0,5 Mb (500 Kb).
A LUK vagy VUK-ba költöző hallgatók a lukvuk@nyme.hu e-mail címre.
Az ÚK vagy RK-ba költöző hallgatók az rkuk@nyme.hu e-mail címre.
A BK kollégiumba költöző hallgatók az mbalasko@nyme.hu e-mail címre.

Abban az esetben, ha a felvételt nyert hallgató szeptember 01-ig nem tudja elfoglalni férőhelyét, azt legkésőbb e-mail-ben köteles jelezni 2015. augusztus 31. napig a koli@sopron.nyme.hu címen. A kérelemben fel kell tüntetni, hogy pontosan mikor tud beköltözni. A beköltözésig tartó időszak kollégiumi díját is meg kell téríteni.
Amennyiben a felvételt nyert hallgató szeptember 01-ig nem regisztrál, és nem volt az előzőekben leírtak szerint későbbi regisztrációra vagy beköltözési időpontra vonatkozó kérelme, akkor érvénytelennek tekintjük a felvételét, és a férőhelye a várólista alapján feltöltésre kerül.

Férőhely csere:
Beköltözéskor minden hallgatónak a Kollégiumi Adminisztrációs Rendszerben rögzített férőhelyre kell beköltözni! Szobacserét a beköltözés után, a cserepartnerrel történő előzetes megállapodást követően, szintén a KAR-ban lehet kezdeményezni, szeptember (később a tárgyhó) 15-ig. Miután a férőhely cseréjére vonatkozó jelölés és a cserepartner egyetértő visszajelölése megtörténik, a rendszer adminisztrátora jóváhagyja a szobacsere igényt. A szükséges adminisztráció (a férőhely szobaleltár szerinti visszaadása, szobakulcs és belépő kártya cseréje) elvégzése után lehet az új helyre költözni, tárgyhó 15 és 30 között.

Tisztelettel:
Pappné Balaskó Mónika sk.
kollégiumi igazgatóhelyettes

Tisztelt Hallgatók!

Tájékoztatom Önöket, hogy a következő lehetőség a férőhely foglalásra ill. módosítására a második szobalistára jelentkezési időszak alatt 2015. augusztus 25-én 7 órától 24 óráig lesz elérhető.

Azok a hallgatók, akik ezen időszak alatt nem foglalnak férőhelyet, a Kollégiumi Gondnokság által foglalt férőhelyre kell beköltözniük.

Pappné Balaskó Mónika
kollégiumi ig.h.